Навчання дітей з особливими освітніми потребами
в КЗ «Новоолександрівський ліцей» у 2020/2021 навчальному році
З метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей, стану здоров`я у 2020/2021 навчальному році для 2-х школярів 5-10 класів організовано роботу:
• за інклюзивним навчанням учням: 6 класу та 8 класу;
Введено посаду асистента вчителя.
У нашому навчальному закладі здійснюють інклюзивне навчання вчителі старших класів – предметники та асистент вчителя.
Вчителі забезпечують особистісно зорієнтований підхід до організації освітнього процесу, враховуючи особливі освітні потреби учня. Здійснюють оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою, (учні навчаються за типовою програмою).
Корекційно-розвиткова робота проводиться вчителями, класними керівниками, вчителем фізичної культури відповідно до календарно-тематичного планування,
Ми створюємо сприятливі умови для оволодіння дітьми навичками колективної праці і самообслуговування, розвитку та навчання, вчимо співчуттю і толерантному відношенню до всіх. Покращуємо архітектурну доступність закладу – створено пандус, та кнопка виклику – що потрібно не тільки для дитини, а й для батьків, гостей, вчителів, які теж, до прикладу, можуть пересуватися на інвалідному візку або тимчасово мати складнощі з пересуванням.
Протягом навчального року було підтверджено, що залучення дітей з особливими освітніми потребами до такої форми навчання позитивно впливає на соціальноемоційну сферу фізичний та творчий розвиток. Вчителі та батьки відзначили, що за період навчання (інклюзивне навчання) у дітей відбувалися позитивні зміни: вони почали спілкуватися з однолітками, краще адаптувалися до роботи на уроці. Рівень навчальних досягнень школярів від середнього до достатнього. Вчителі надавали консультації батькам, допомагали у процесі навчання, формували у дітей віру в свої сили та власні можливості.
|