НАКАЗ
сел..Новоолександрівка
30.03.2017 № 31
Про стан викладання
образотворчого мистецтва
Згідно з річним планом роботи протягом березня 2017 року адміністрацією школи вивчалося питання щодо стану викладання образотворчого мистецтва.
Узагальнення інформації здійснено за результатами відвідування уроків образотворчого мистецтва, аналізу календарно-тематичних і поурочних планів, учнівських альбомів для малювання, класних журналів, вивчення даних по забезпеченню підручниками, вивчення рівня навчальних досягнень учнів з предмету за підсумками І семестру, співбесіди з учителем Бершаковою О.М..
Образотворче мистецтво викладає вчитель Бершакова О.М. («Спеціаліст І категорії», стаж роботи 12 років).
Викладання образотворчого мистецтва здійснюється за програмою «Образотворче мистецтво 5 – 7 клас. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 06.06.2012 № 664.
У практиці своєї роботи вчитель використовує інтерактивні та ігрові методи навчання: «Майстерня», «Арт-терапія», «Карусель», метод проектів та інші форми уроків.
Для закріплення набутих знань на уроках учні практично закріплюють навички роботи у відповідній техніці чи стилі виконання малюнка, виробу з передаванням настрою учнів тощо.
Учитель власним прикладом, порадами та допомогою при виконанні роботи спрямовує діяльність учнів.
На своїх уроках вчитель пояснює в усіх деталях, як той чи інший художник досягає відчутних результатів у своїй творчій діяльності. На заняттях із опанування практичних навичок учитель допомагає учням знайти «свою техніку», улюблені матеріали, а можливо і й справжні митецькі захоплення. Вчитель намагається навчити учнів використовувати лише якісні матеріали. Вчитель подає новий матеріал із поясненням послідовності виконання роботи та її практичною демонстрацією.
Вчитель використовує технічні засоби навчання: комп’ютер, DVD, мультимедійну дошку. Вона впроваджує в роботу проектну технологію, учні з задоволенням роблять проекти , а потім захищають їх.
Але слід відмітити і недоліки: не всі учні активно працюють на уроці, не завжди учні презентують результати своєї роботи, що впливає на формування в учнів предметних компетентностей, не в системі проводиться позакласна робота з даного предмету.
Докладніше наслідки перевірки викладено в довідці (додаток 1)
Виходячи з вищевказаного,
НАКАЗУЮ:
- Вчителю Бершаковій О.М.:
- Спрямувати роботу щодо підвищення ефективності уроків образотворчого мистецтва відповідно до змісту програми.
Упродовж навчального року
-
- Забезпечити наступність та перспективність в діяльності загальноосвітньої школи щодо здійснення ціннісно-культурного підходу до образотворчого мистецтва.
До кінця навчального року
-
- Проводити мистецькі заходи, організовувати екскурсії, культурні програми, виставки робіт для учнів із залученням батьківської громадськості з метою підвищення загального культурного рівня учнів і їх батьків.
Постійно
-
- Для підвищення грамотності учнів застосовувати комп’ютерні технології (електронні посібники, матеріали мережі Інтернет тощо).
Упродовж навчального року.
-
- Раціонально використовувати час на уроці.
Постійно.
-
- Здійснювати оцінювання результатів навчальної діяльності учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей, коментувати виставлені оцінки відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. Залучати учнів до самооцінки та взаємооцінки.
Постійно.
-
- В системі проводити позакласну роботу з предмету.
Квітень-травень 2017
- Заступнику директора з НВР Войтенко Л.М.:
2.1. Посилити контроль за веденням класних журналів згідно Інструкції з ведення класного журналу
До кінця навчального року
2.2. Систематично контролювати роботу вчителя з обдарованими учнями.
2.3. Стимулювати вчителя до використання комп'ютерних технологій при викладанні образотворчого мистецтва.
Упродовж навчального року
- Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Л.М.Войтенко.
Директор школи Т.М.Кузуб
З наказом ознайомлено:
О.М.Бершакова
|
|
Л.М.Войтенко
|
|
Кузуб, 5 – 23 – 18 |