НАКАЗ
сел.Новоолександрівка
20.06.2017 № 57
Про підсумки методичної роботи
з педагогічними кадрами у 2016/ 2017 н.р.
У 2016/2017 навчальному році робота адміністрації та громадських організацій школи з кадрами проводилася відповідно до плану заходів з підвищення педагогічного, методичного та фахового рівнів педагогічних працівників школи. Метою роботи з кадрами було укомплектування школи кадрами на початок нового навчального року та їх збереження до завершення навчального процесу. У 2016/2017 навчальному році колектив школи складався з 16 педагогічних працівників.
Головні зусилля також були зосереджені на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій. Це сприяло оптимізації навчально-виховного процесу в школі.
Важливим моментом у кадровій роботі із забезпечення високого методичного та професійного рівня діяльності педагогічного колективу є курсова перепідготовка та атестація вчителів. В 2016/2017 навчальному році курсову перепідготовку пройшли: Войтенко Л.М. (курси вчителів історії і правознавства), Симоненко Г.І. (курси вчителів російської мови та літератури), Голубенко О.А. (вчитель початкових класів). Атестувалися в поточному навчальному році: вчитель початкової школи Голубенко О.А., вчитель української мови та літератури Кущенко З.М. та вчитель історії і правознавства Войтенко Л.М.
Велику роль у реалізації проблемної теми відіграла система методичної роботи в колективі, яка активізувала форми методичної підготовки кожного вчителя, підняла на вищий рівень його теоретичну підготовку. Підвищилась інформаційна культура, зросла педагогічна грамотність педагогів, поглибились знання з методики викладання предметів. Так у процесі підготовки кожен учитель спрямував свою діяльність на формування активності школярів, забезпечення умов для розвитку творчого потенціалу учнів, реалізації принципу наступності між початковою та базовою загальною середньою освітою в умовах впровадження Державного стандарту.
В ході роботи над реалізацією проблемної теми школи та району були підготовлені і проведені педагогічні ради
Індивідуальний і диференційований підхід як один із факторів попередження неуспішності учнів.
Інноваційна діяльність як передумова створення позитивного іміджу школи та умова функціонування сучасного навчального закладу.
Проблеми формування мотиваційної навчальної діяльності школярів.
Атестація – як одна із форм сприяння розвитку творчості вчителя.
На наради при директору були винесені і розглянуті такі питання:
Про результати діагностичних контрольних робіт у 5 класі.
Про вивчення рівня адаптації учнів 1 класу до навчання у школі та учнів 5 класу до навчання в середній ланці.
Про наслідки перевірки техніки читання та темпу письма у 5 класі.
Про стан викладання української мови та літератури.
Про стан викладання предмету «Захист Вітчизни»;
Про стан викладання предмету «Етика»,
Про стан викладання предмету «Музичне мистецтво»;
Про стан викладання предмету «Історія і правознавство»;
Про орфографічний режим у школі.
Про підсумки проведення директорських контрольних робіт за результатами навчального року.
Про виконання навчальних програм.
Про результати перевірки техніки читання та темпу письма учнів школи.
Про рівень навчальних досягнень учнів.
Про підсумки проведення ДПА.
Про проведення профілактичної роботи по ПДТ під час літніх канікул.
На інструктивно-методичні наради були винесені такі питання:
Психолого-педагогічні умови розвитку творчої індивідуальності школярів.
Навчання як партнерство вчителя та учня.
Інтерактивні технології в сучасній школі.
Створення необхідних умов для розвитку творчих здібностей учнів (позакласна робота).
Підсумки роботи вчителів над проблемною темою.
Протягом року кожен вчитель вів моніторингові спостереження навчальних досягнень учнів з предмету, який викладає.
З метою підвищення якості теоретичного та пізнавального рівня з предметів проводилися предметні тижні. Тут кожен учень мав змогу одержати додаткові знання з того чи іншого предмета, прийняти участь у розгадуванні кросвордів, ребусів, написанні творів чи декламуванні віршів. На високому рівні були проведені тижні української мови та літератури (вчителі Кущенко З.М., Перепелиця З.Г., Бершакова О.М.), зарубіжної літератури та російської мови (вчитель Симоненко Г.І.), математики та фізики (вчителі Назаров О.В., Бондаренко А.І.), тиждень, присвячений дню народження Т.Г.Шевченка (вчителі української мови та літератури), на достатньому рівні – тижні пожежної безпеки (вчитель основ здоровя Бершакова О.М., бібліотекар Крикун А.О. .), На жаль не проведені тижні фізичної культури (вчитель Боківець В.М.), тиждень хімії (немає у школі спеціаліста), тиждень іноземної мови (німецької) – немає у школі спеціаліста.
Протягом року була організована робота з вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду. Вчителі знайомилися з матеріалами передового педагогічного досвіду інших педагогів, опублікованими в педагогічних та методичних виданнях. Було організовано диспути, під час яких вчителі знайомилися з досвідом своїх колег по школі: директора школи Кузуб Т.М. та вчителя математики Назарова О.В. Така форма роботи дала змогу всьому колективу ознайомитись з ППД школи, району, області, поділитися власним досвідом з колегами та запозичити цей досвід для власної роботи.
Крім того, у системі методичної роботи мали місце такі форми роботи як місячник педагогічної майстерності, методичні оперативки, методична декада, участь вчителів у роботі районних семінарів, проведення шкільного конкурсу «Вчитель року», постійно діючі виставки методичної літератури для вчителів. Інформацію з проблемних питань вчителі мали змогу отримувати з різноманітних інформаційних джерел: науково-методичної літератури, періодичних видань, різноманітних інформаційних збірників, професійних журналів та Internetу.
Засіданням педагогічних рад передували тижні відкритих уроків, випуски методичних бюлетенів: «Формування професійних компетентностей вчителя», «Моніторингові дослідження як інноваційний інструмент забезпечення якості навчального процесу та рівня сформованості життєвих компетенцій учнів».
У школі працювали методичні об’єднання: вчителів початкових класів (керівник Гринько О.В.), класних керівників (керівник Назаров О.В.) та вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Перепелиця З.Г.).
Протягом року працював шкільний веб-сайт, де вчителі могли розмістити цікаві матеріали для своїх уроків, а також інформацію про заходи, які відбувалися у школі, накази та протоколи педагогічної ради про перевід та випуск учнів із школи тощо.
План методичної роботи на 2016/2017 навчальний рік виконано. Підсумки участі педагогічних працівників у загальношкільних та районних заходах свідчать про ефективність цієї роботи в колективі.
Аналізуючи виконавчу дисципліну педагогічного колективу, слід відзначити, що майже всі розпорядження адміністрації школи вчителі виконують в зазначені терміни .
Отже, робота з педагогічними кадрами протягом 2016/2017 н.р. проводилась цілеспрямовано та на задовільному рівні.
У зв’язку з цим
НАКАЗУЮ:
Вважати заходи з підвищення педагогічного, методичного та фахового рівнів педагогічних працівників школи виконаними.
Заступнику директора школи з НМР Войтенко Л.М.:
Постійно стежити за виконанням графіка перепідготовки вчителів.
Спланувати заходи роботи з педагогічними кадрами школи на новий 2017/2018 навчальний рік з урахуванням позитивного досвіду в минулому навчальному році та попередження випадків недоліків.
До 28.08.2017
Директор школи Т.М. Кузуб
З наказом ознайомлено:
Перепелиця З.Г.
Боківець В.М.
Назаров О.В.
Войтенко Л.М.
Бершакова О.М.
Крикун А.О.
Кущенко З.М.
Гринько О.В.
Симоненко Г.І.
Колеснікова Л.О.
Голубенко О.А.
Бондаренко А.І.
Симоненко О.С.
Шейка Т.С. |