Новоолександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів
Вовчанської районної ради
Харківської області
НАКАЗ
сел.Новоолександрівка
31.08.2017 № 69
Про розподіл функціональних обов'язків
та посадової відповідальності між адміністративними
працівниками школи та допоміжним персоналом
Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Статуту школи, кваліфікаційних характеристик педагогічних працівників, з метою наукової та раціональної організації праці, здійснення управління навчально-виховним процесом та фінансово-господарською діяльністю школи й контролю за ними, а також підвищення відповідальності керівних працівників школи
НАКАЗУЮ:
Розподілити функціональні обов'язки між адміністративними працівниками школи таким чином:
1. Директор школи Кузуб Т.М.
1.1. Відповідає за:
• забезпечення школи кадрами, прийом на роботу і звільнення з роботи навчально-допоміжного та обслуговуючого персоналу школи;
• організацію та проведення атестації учителів і подання атестаційних листів та документів для нагородження педпрацівників та встановлення їм вищої категорії до атестаційних комісій вищого рівня;
• підготовку та проведення педагогічних рад, нарад за участю директора;
• правильне складання річного плану роботи школи і плану перспективного розвитку;
• підготовку школи до нового навчального року;
• належне ведення особових справ;
• формування мережі школи на навчальний рік, здійснення набору учнів до 1-го класу, прийом дітей до школи;
• дотримання єдиних педагогічних вимог у школі, режиму навчальних занять;
• створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня працівників школи;
• організацію і якість навчально-виховної роботи серед учнів, зміцнення їх здоров'я та фізичний розвиток;
• забезпечення належного фінансово-господарського стану школи;
• забезпечення об'єктивності оцінювання знань, умінь та навичок учнів.
1.2. Безпосередньо керує:
• роботою заступника із навчально-виховної роботи;
• роботою шкільної ради, педагогічної ради та педагогічного колективу;
• роботою бібліотеки школи.
1.3. Організовує:
• роботу відповідно до річного плану роботи школи;
• роботу з батьками і громадськими організаціями.
1.4. Погоджує свою діяльність із районним відділом освіти.
1.5. Здійснює контроль за:
• виконанням річного плану роботи школи, навчального плану, рішень педагогічної ради та рекомендацій нарад за участю директора;
• організацією безкоштовного харчування;
• виконанням єдиних педагогічних вимог;
• станом викладання математики, алгебри, геометрії, фізики, інформатики, хімії, економіки, креслення, трудового навчання, фізичного виховання, захисту Вітчизни, історії України, всесвітньої історії, правознавства у школі ІІ-ІІІ ступенів;
• станом викладання математики в початковій школі;
1.6. Звітує про організацію, здійснення та результати навчально-виховної роботи і стан матеріально-технічного забезпечення школи перед органами управління освітою та іншими вищими владними органами.
1.7. Складає річний та перспективний плани роботи школи; видає накази, розпорядження та інші документи, які стосуються шкільного життя. Затверджує розклад уроків, календарний план заходів та інші документи, складені заступником директора з навчально-виховної роботи.
2. Заступник директора з навчально-виховної роботи Войтенко Людмила Миколаївна
2.1. Відповідає за:
• правильне планування та організацію вивчення предметів;
• своєчасне складання й коригування розкладу уроків;
• виконання навчальних планів і програм учителями;
• забезпечення ефективності їхньої роботи, зокрема високої якості знань, умінь і навичок учнів;
• ведення класних журналів та іншої документації;
• дотримання санітарно-гігієнічного режиму в навчальних кабінетах;
• здійснення контролю за відвідуванням учнями школи, охопленням дітей загальною середньою освітою;
• організацію та облік оформлення бланків документів на отримання документів про освіту учнями 9 класу;
• організацію та облік оформлення бланків документів на отримання документів про освіту учнів 11 класу;
• організацію та облік працевлаштування випускників 9-х та 11-х класів;
• організацію роботи з учнями та їхніми батьками;
• вивчення, узагальнення і впровадження перспективного педагогічного досвіду роботи педагогів школи;
вивчення та оцінки рівня кваліфікації, результатів педагогічної діяльності педагогів, які атестуються;
створення оптимальних умов для активізації творчої діяльності педагогів;
моніторинг професійного зростання педагогів, які атестуються;
розроблення заходів щодо підвищення професійної майстерності педагогічних працівників навчального закладу;
оформлення інформаційних матеріалів з питань атестації (куточки, інформаційні стенди, вісники, бюлетені тощо);
проведення аналізу результатів атестації педагогічних кадрів;
внесення питань атестації педагогів у план методичної роботи;
• підготовку звітних документів по школі;
• ведення статистичних звітів по школі;
• проходження вчителями курсової та семінарської перепідготовки;
• підготовку та проведення педагогічних читань, науково-практичних конференцій, аукціонів педагогічних ідей, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду;
• роботу методичної ради та методичних об'єднань у школі, проведення методичних днів та тематичних декад;
• роботу з молодими вчителями.
2.2. Безпосередньо керує:
• роботою вчителів-предметників;
• роботою класних керівників щодо організації навчальної діяльності учнів, формування в них свідомого ставлення до навчання;
• підготовкою та проведенням державної підсумкової атестації у випускних класах.
2.3. Організовує;
• роботу з планування засвоєння учнями навчального матеріалу з предметів;
• підготовку й проведення загальношкільних заходів навчального характеру (олімпіад, предметно-тематичних вечорів);
• облік успішності учнів та відвідування ними уроків;
• проведення відкритих уроків і взаємовідвідування уроків учителями;
• своєчасну заміну уроків;
• підготовку й проведення методичних «оперативок» з учителями;
• підготовку матеріалів до складання річного плану.
2.4. Погоджує свою діяльність із директором школи, з методичним кабінетом відділу освіти та інспекторами відділу освіти.
2.5. Здійснює контроль за:
• роботою вчителів- предметників;
• станом успішності учнів, відвідуванням учнями уроків;
• роботою класних керівників щодо організації навчальної діяльності учнів;
• навчальним навантаженням учнів;
•станом викладання української мови, української літератури, російської мови, світової літератури, іноземної мови (німецької), художньої культури, людини і світу, астрономії, біології, географії, екології, етики, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, природознавства, основ здоров’я, харківщинознавства;
• проведенням контрольних практичних та лабораторних робіт, інших обов'язкових уроків, визначених программою, навчальної практики та екскурсій;
• проведенням спортивно-масової діяльності, військово-патріотичної роботи;
• виконанням планів виховної роботи класними керівниками та класоводами;
• проведенням військово-патріотичної та краєзнавчої роботи;
• якістю ведення шкільної документації.
2.6.Інструктує й консультує:
• учителів предметів щодо складання перспективних і поурочних планів;
• вчителів щодо проведення навчальних занять і організації самоосвіти;
• вчителів і класних керівників щодо складання планів та звітів;
• молодих учителів щодо планування й ефективного проведення уроків та позакласних заходів із навчальних предметів.
2.7. Здійснює облік:
• виконання календарних і тематичних планів;
•проведення вчителями уроків, факультативів, гурткової роботи та індивідуальних занять із учнями;
• статистичних документів;
• засідань атестаційних комісій;
• роботи органів учнівського самоврядування;
• чергування класів;
• замінених уроків.
2.8. Звітує про організацію, стан і результати навчальної роботи перед директором та педагогічною радою, відділом освіти.
2.9. Складає:
• розклад уроків, факультативів, курсів за вибором;
• розклад роботи гуртків;
• графіки контрольних робіт, тематичних оцінювань та проведення зрізів знань наприкінці І і II семестрів;
• розклад державної підсумкової атестації та консультацій для вчителів щодо підготовки до неї;
• проекти наказів, розпоряджень та інших документів з питань навчально-виховного процессу;
• звіт про стан успішності учнів наприкінці І та II семестрів;
• звіт про зміни кількості учнів у школі, який має узгоджуватися з алфавітною книгою;
• табелі на зарплату педагогічних працівників;
• графік роботи вчителів під час канікул.
3. Педагог – організатор – Крикун Анастасія Олександрівна
3.1. Відповідає за:
• діяльність дитячих громадських організацій, об'єднань, планування їхньої роботи за принципами добровільності, самостійності, гуманності й демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів;
• організацію дозвілля школярів, роботу клубу вихідного дня;
• створення умов для виявлення учнями своєї громадянської позиції, задоволення ними своїх інтересів і потреб, цікавого й корисного проведення вільного часу;
• здоров'я й безпеку учнів, дотримання норм охорони праці й протипожежного захисту;
• організацію обліку дітей і підлітків 6—18-річного віку у мікрорайоні школи.
3.2. Керує дитячими організаціями школи, органами учнівського самоврядування.
3.3. Організовує:
• оформлення школи відповідно до напрямів роботи;
• роботу з учнями під час канікул;
3.4. Погоджує свою діяльність із директором школи, заступником директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти, кабінетом виховної роботи інституту удосконалення учителів.
3.5. Інструктує й консультує: дитячий актив школи щодо організації різноманітних свят.
3.6. Використовує досвід роботи з дітьми й підлітками для підвищення кваліфікації.
3.7. Складає план своєї роботи на рік, семестр, квартал; сценарії заходів для учнів початкових класів, дитячих організацій; веде документацію у визначеному порядку.
3.8. Звітує про роботу дитячих організацій та виховну роботу серед учнів початкових класів, про організацію участі учнів у конкурсах, оглядах та інших заходах перед директором школи, педагогічною радою.
4. Бібліотекар школи Крикун Анастасія Олександрівна
4.1. Відповідає за:
• комплектування книжкового фонду;
• оформлення передплати на періодичні видання;
• створення фонду шкільних підручників;
• систематичне інформування педагогічного колективу про нові надходження.
4.2. Керує:
• роботою читацького активу;
• роботою щодо формування в учнів дбайливого ставлення до навчальної книги;
• роботою щодо формування в учнів навичок самостійної роботи з книгою.
4.3. Організовує:
• допомогу вчителям у підготовці науково-методичних семінарів у рамках самоосвітньої діяльності;
• проведення огляду-конкурсу на найкраще збереження підручників;
• літературні виставки;
• читацькі конференції, літературні вечори та інші масові заходи;
• обслуговування учнів і працівників школи або абонементних читачів;
• інформаційну роботу (оформлення виставок, вітрин, проведення інших заходів щодо пропагування книг);
• підбір літератури на вимогу читача.
4.4. Погоджує свою діяльність із директорм школи, заступником директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти.
4.5. Здійснює облік:
• комплектування книжкового фонду, зокрема й фонду підручників;
• користування шкільними підручниками (надходження, видачі, розподілу підручників по класах).
4.6. Приймає книжкові фонди на відповідне збереження за актом і здійснює їх облік.
4.7. Бере участь в інвентаризації книжкових фондів застарілої чи знищеної літератури відповідно до чинних норм.
4.8. Звітує про організацію, здійснення й результати роботи перед директором та педрадою, методичним центром, відділом освіти.
4.9. Складає звіт про організацію, здійснення й результати роботи бібліотеки для директора та педради.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор школи Т.М.Кузуб
З наказом ознайомлено:
Войтенко Л.М.
Крикун А.О.
Кузуб, 5 – 23 – 18 |