![](/information_items_129267.jpg)
11 вересня, в нашій школі, серед учнів 5-11 класів пройшов Олімпійський урок зі змаганнями і естафетами.
Швидше! Вище! Сильніше!
Завдання уроку:
Пропаганда здорового способу життя, поширення ідей олімпізму, розвиток олімпійського руху в Україні
шляхом залучення молоді до занять спортом.
- Сформувати свідоме ставлення до необхідності занять фізичними вправами.
- Надати учням знання про олімпійський рух, олімпійські види спорту, історію Олімпійських ігор.
- Сприяти вихованню почуття патріотизму, гордості за успіхи українських спортсменів.
- Виховувати працелюбність, наполегливість, толерантність та гуманізм.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Сценарій спортивного свята
«Малі Олімпійські ігри»
Мета. Забезпечити відповідну рухову активність дггей; закріпити навички бігу, метання у ціль; вміння вести м'яч; вчити дотримуватись правил гри у іграх - естафетах. Розвивати інтерес до фізичної культури та спорту, розуміння значення спорту у житті людини. Виховувати у дітей почуття дружби, співчувати, радіти спільним результатам.
Обладнання: м'ячі, кеглі, канат, емблеми.
Ведуча. В нашій школі
Весело зростати,
Мріють учні
Спортсменами стати.
Бо в здоровому тілі,
Кажуть, й дух здоровий.
Тож про Олімпіаду та про спорт
Поведемо мову.
Ведуча. Та перш ніж будемо змагатись,
Нам потрібно представитись і привітатись.
Ведуча. Команди! Шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! Командир «Сміливчики»
Командир «Сміливчики».
Всі. Фізкультпривіт!
Командир. Наш девіз:
Всь Ми - сміливчики завзяті,
Позмагаємось на святі.
Ведуча. Командир команди «Рухливчиків». Командир «Рухливчиків».
ВС1. Фізкультпривіт!
Командир. Наш девіз:
Всі Ми - рухливчики рухливі,
I завзяті і сміливі
Ведуча. Командир команди «Силачі!».
Командир «Силачів».
ВС1. Фізкультпривіт!
Командир. Наш девіз:
ВС1. Ми силачі сильніші всіх
Переможемо усіх.
Ведуча. Дякуєм вам за хороша слова.
Показову програму почати пора!
Ведуча Хто уважним, чесним буде,
Бал команді той здобуде.
А хто буде пустувати,
Думать іншим заважати –
Бал з команди буде знятий.
Ведуча. Тому ви повинні бути гідними справжніх олімпійців, і, на справжній Олімпіаді, змагання почнемо з клятви.
Всі разом: Я буду - …
1-а команда. Чесно дотримуватись правил.
2-а команда. Прагнути доводити боротьбу до кінця.
3-я команда. Не зазнаватися, досягнувши перемоги. Не плакати через поразки.
Всі разом: Клянуся! Клянуся! Клянуся!
Ведуча. Отже, розпочнемо наші змагання. Дозвольте оголосити склад суддівської колегії, яка буде уважно стежити за правильним виконанням завдань і чесно зараховувати кожній команді здобутки у змаганнях. Команди, на старт!
(Ведуча проводить інструктаж з техніки безпеки).
I естафета «Кенгуру»
Команди шикуються перед стартовою лінією. Направляючий затискає м'яч між ногами і за командою біжить до стійки і назад. Передає м'яч та стає в кінець строю. Якщо м'яч упаде, потрібно його знову затиснути між ногами й продовжити біг.
Ведуча. Молодці, дякуємо. А тепер надамо слово нашим суддям. (Оголошуються результати другої естафети).
Ведуча. Команди, на старт! Зараз команди покажуть себе у нас
естафеті.
II естафета «Передача м'яча над головою»
Команди шикуються в колони. Першим гравцям даються м'ячі. За командою м'яч передається над головою гравцеві, що стоїть за спиною. За м'яч дійде до останнього учасника - той перебігає на початок строю і передає м'яч назад. Естафета продовжується доти, доки направляючий не повернеться на своє місце. Перемагає та команда, направляючий якої швидше займе своє місце.
Ведуча. Молодці! Надамо слово нашим суддям.
(Оголошуються результати третьої естафети).
Ведуча. Команди, на старт! Зараз команди покажуть себе у наступній естафеті.
IV естафета «Ведення м'яча»
Проти кожної команди на відстані 5-6 м від старту ставлять кеглі. За командою вчителя капітани біжать уперед і ведуть м'яч. Вони оббігають кеглю і повертаються назад. Наступний гравець робить те саме. Перемагає команда, яка швидше закінчить гру. За правилами гри з м'ячем бігти не можна, його треба вести однією рукою.
Ведуча. Просимо суддів оголосити результати четвертої естафети.
Ведуча. Наші уболівальники дуже гарно уболівають за свої команди. Тому спробуємо обмінятися місцями: уболівальники будуть гравцями, а гравці - уболівальниками.
Вікторина.
1. Скільки гравців у футбольній команді? (11)
2. Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
3. Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)
4. Скільки білих фігуру шашках? (16)
5. Скільки чорних фігур у шашках? (16)
6. Який м'яч важчий: футбольний чи волейбольний?
7. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (4 рази на рік)
8. Скільки хвилин триває футбольний матч?
Ведуча. Молодці! Ви гарно відповідали.
ІІІ«Перенесення м’яча між учасниками»
Участь в цій естафеті беруть по два учасника з кожної команди і тримаючи м’яч між собою(зажатий грудьми) повинні пройти відстань до фішки і повернутися не випустивши м’яча. Виграє команда яка перша справилась із завданням.
Ведуча. Дякуємо нашим командам. Поки наші судді підраховуватимуть очки ми прослухаємо музичну композицію.
Ведуча. Команди запрошуються на підведення підсумків останньої естафети та оголошення загального результату змагань. Слово надається колегії суддів. Команди, рівняйсь, струнко!
(Підведення результатів Олімпіади, нагородження команд медалями подарунками).
Ведуча. Чемпіоном стать не просто, Тож нехай малі ви зростом, Небагато літ пройде,
Ваша черга підійде.
Хай летить в усі кінці:
«Ви, малята, молодці!».
Ведуча. Завершилося наше свято, але нехай у душі не згасає вогник бажання бігати, стрибати плавати, метати! І щоб ми завжди пишалися чемпіонами олімпійцями нашої школи.
![](/DSCN4596.jpg)
![](/DSCN4641.jpg)
![](/DSCN4597.jpg)
![](/DSCN4625.jpg)
![](/DSCN4644.jpg)
![](/DSCN4651.jpg)
![](/DSCN4653.jpg)
![](/DSCN4452.jpg)
![](/DSCN4460.jpg)
![](/DSCN4661.jpg)
![](/DSCN4461.jpg)
Олімпійський урок провели: вчитель фізичної культури - Бондаренко А.І., та педагог-організатор - Крикун А. О.
Інформацію подала вчитель інформатики: Свергунова С.О.
|